Asistentka administrativy - Dnešice
V regionu: Plzeňský krajV oboru: recepční
Hlavní náplň práce:
Podpora jednatele společnosti a oddělení administrativy
Vyhotovování cestovních příkazů jednatele společnosti
Zajištění chodu recepce
Přijímání a odesílání poštovních zásilek, evidence došlé a odeslané pošty
Přijímání a uvedení návštěv a vedení knihy návštěv s patřičným poučením o chování se ve společnosti
Příprava prostor pro jednání a zajištění občerstvení pro návštěvy
Udržování pořádku a čistoty v kuchyňce v přilehlém prostoru administrativy a v jednacích místnostech společnosti
Tvorba tabulek, prezentací, dopisů a další drobná administrativa
Organizace, evidence a vedení administrativní dokumentace společnosti, skenování
Správa skladu kancelářských potřeb a archivu – administrativa, účetnictví
Kompletní správa a vystavování objednávek na základě nabídek a požadavků dle disponibility materiálu
Kontrola disponibility provozního materiálu v databázovém systému
Zakládání dodavatelů, jejich evidence. Úzká spolupráce s oddělením kvality při schvalování dodavatele
Všeobecná aktualizace databázového systému v rámci svých kompetencí
Zajištění a správa dovážek obědů od stravovací společnosti včetně vyúčtování
Požadujeme:
SŠ vzdělání
aktivní znalost německého, případně anglického jazyka slovem i písmem (Nj výhodou)
samostatnost, pečlivost, vlastní iniciativu
časovou flexibilitu
příjemné vystupování uvnitř i navenek společnosti
schopnost učit se nové věci a přizpůsobit se novému prostředí a změnám
znalost práce na PC (MS Office)
řidičský průkaz sk. B
Co vám můžeme nabídnout:
nadstandardní mzdové ohodnocení
pololetní odměny
vánoční odměny ve výši jednoho měsíčního platu
příspěvek na dopravu
stravenky
stabilní práci na dobu neurčitou